FDI 2016 Poznań, Poland

Informacje dla uczestników Kongresu

Poniżej znajdą Państwo zbiór informacji, które mamy nadzieję, pomogą Państwu w sprawnym przemieszczaniu się po terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich
w czasie Kongresu.

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU - Pawilon 15 poziom 0 - wejście A.

Wszyscy uczestnicy Kongresu proszeni są o zgłoszenie się z bezpłatną kartą wstępu do rejestracji kongresowej po odbiór identyfikatora kongresowego i pozostałych materiałów (program, katalog, torba kongresowa, zaproszenia).

Rejestracja Kongresu czynna będzie:

                       6.09 - 7.30 - 20.00                 
                       7.09 - 10.09 - 7.30 - 17.30

     pav_15_map
powiększ mapę

WEJŚCIA NA TEREN Międzynarodowych Targów Poznańskich

Wtorek 6 września 2016 r.
Po odbiór materiałów kongresowych będzie można wejść na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich Wejściem Wschodnim od strony dworca PKP (ul. Roosevelta). Wejście tylko z bezpłatną kartą wstępu. Bezpłatną kartę wstępu każdy zarejestrowany uczestnik Kongresu otrzymał mailem z potwierdzeniem rejestracji / fakturą. Można ją także w każdej chwili pobrać i wydrukować ze swojego konta w systemie rejestracyjnym Kongresu na stronie https://panel.fdi2016poznan.org/visitor/login.

Jeśli zapomną Państwo swojej bezpłatnej karty wstępu prosimy podejść do jednego ze stanowisk pre-rejestracji (znajdujących się w holu wejściowym), wpisać swój adres mailowy (użyty przy rejestracji konta) i wydrukować swoją bezpłatną kartę wstępu. W holu łatwo znajdą Państwo personel pomocniczy w czerwonych koszulkach z napisem FDI, który pomoże w razie jakichkolwiek problemów. 

Środa 7 września 2016 - Sobota 10 września 2016
Otwarte będą dwa wejścia na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich:
- Wejście Wschodnie od strony dworca PKP (ul. Roosevelta)
- Wejście Zachodnie od strony ul. Śniadeckich
Wejście tylko z bezpłatną kartą wstępu lub identyfikatorem kongresowym (w kolejnych dniach Kongresu).

• Wykłady 104 Dorocznego Światowego Kongresu Dentystycznego
- Pawilon 15 poziom 1 - sale: 1A+1B, 1D+1E, 1F+1G, 1.C
- Pawilon 15 poziom 2 - sale: Sala Ziemi A, Sala Ziemi B, sala 2.C
Wstęp na sale wykładowe Kongresu jest możliwy tylko na podstawie identyfikatora kongresowego. Przy wejściu i wyjściu z sali należy wczytać kod paskowy znajdujący się na identyfikatorze.

Wszystkie wykłady Kongresu (za wyjątkiem odbywających się w sali 1.C - poziom 1) będą tłumaczone symultanicznie na język polski lub będą wygłaszane w języku polskim. Stanowiska do wydawania słuchawek znajdować się będą w salach wykładowych. Bardzo prosimy o zwrot słuchawek po zakończonym wykładzie / sesji.

• Szkolenia meet-the-expert
- Pawilon 15 poziom 0 - sale 0.D, 0.E
Wstęp na szkolenia Meet-the-Expert na podstawie identyfikatora kongresowego tylko dla osób, które wykupiły udział w tych szkoleniach. Szkolenia Meet-the-Expert odbywają się w języku angielskim. Uczestnicy tych szkoleń otrzymują lunch box.

• Prezentacje w ramach Free communications sessions
- Pawilon 15 poziom 0 - sale 0.C, 0.D, 0.E, 0.F

• Prezentacje w ramach poster sessions
- Pawilon 15 poziom 0 - Poster Area

mtp_mapa

powiększ mapę

• Sympozja lunchowe: Pierre Fabre / Colgate - Wstęp wolny
Pawilon 15 poziom 2 - sala 2.C

• Sesje dla techników i higienistek
- pawilon 14 poziom 1 i 2

• Warsztaty / kursy praktyczne 
- Pawilon 14 poziom 3 - sale 3.A, 3.B, 3.C, 3.1, 3.2, 3.3
- Instytut Stomatologii - ul. Bukowska 70 - dla uczestników tych warsztatów zorganizowany zostanie przejazd z terenów MTP do Instytutu Stomatologii. Odjazd autobusu sprzed pawilonu 15 (wejście B) pół godziny przed rozpoczęciem warsztatu. Poranne warsztaty godz. 9.30, popołudniowe 13.30.

Wstęp na warsztaty (Pawilon 14) odbywa się na podstawie identyfikatora kongresowego tylko dla osób, które wykupiły udział w poszczególnych szkoleniach. Wstęp na warsztaty w Instytucie Stomatologii na podstawie vouchera, który otrzymają uczestnicy w Recepcji Kongresowej przy odbieraniu materiałów kongresowych.

Uczestnicy Kongresu będą mogli wykupić udział w warsztatach (w miarę ich dostępności) również na miejscu - Pawilon 15, poziom 0, stanowiska rejestracyjne Kongresu.

Sale wykładowe i warsztatowe otwierane są pół godziny przed rozpoczęciem wykładu/ warsztatu.

CERTYFIKATY

Certificate of attendance (certyfikat uczestnictwa w Kongresie FDI 2016) - będzie dostępny na koncie on-line każdego z zarejestrowanych uczestników Kongresu już w trakcie trwania Kongresu. Certyfikat będzie można wydrukować w Pawilonie 15 na poziomie 0 naprzeciwko stanowisk rejestracyjnych (wystarczy zeskanować kod znajdujący się na identyfikatorze). Certyfikat będzie można też wydrukować po zakończeniu Kongresu logując się na swoim koncie. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy zwracać się do personelu w czerwonych koszulkach z napisem FDI.

Certificate of participation z ADA CERP - będą generowane po Kongresie na kontach on-line uczestników. Warunkiem otrzymania certyfikatu z punktami ADA CERP jest pobyt na całej sesji wykładowej oraz dokonanie oceny wykładu i wykładowcy. 
Więcej informacji na temat punktów edukacyjnych ADA CERP na stronie:
https://www.fdi2016poznan.org/pl/program-naukowy/punkty-edukacyjne/

Oceny wykładów i wykładowców będzie można dokonać na miejscu:
- na stoisku FDI (patio przy pawilonie 8A)
- w pawilonie 15 na poziomie 1.

Po Kongresie oceny wykładów będzie można dokonać logując się na swoim koncie założonym w systemie rejestracyjnym Kongresu na stronie www.fdi2016poznan.org. Każdy uczestnik będzie miał możliwość oceny tylko tych wykładów, w których brał udział.

Certyfikaty uczestnictwa z polskimi punktami edukacyjnymi (tylko dla osób, które wykupiły uczestnictwo w Kongresie jako lekarz dentysta lub student / stażysta) - będą dostępne na kontach on-line uczestników Kongresu po zakończeniu Kongresu.

Będzie je można pobierać i drukować logując się do swojego konta w systemie rejestracyjnym Kongresu https://panel.fdi2016poznan.org/visitor/login  po 15 września br.

Osoby, które nie posiadają indywidualnych kont on-line w systemie rejestracyjnym Kongresu (korzystające z rejestracji grupowej) będą miały dostęp do w/w dokumentów oraz do formularza oceny wykładów i wykładowców po wpisaniu na stronie www.fdi2016poznan.org numeru swojego identyfikatora (numer pod kodem paskowym).

• Jedzenie na terenie MTP

W pawilonie 5A uruchomiony zostanie tzw. „food court” - miejsce gdzie będzie można szybko i smacznie posilić się w przerwie między wykładami. Z uwagi na dużą liczbę uczestników Kongresu, w celu przyspieszenia obsługi będzie można zakupić karty pre-paidowe i dokonywać nimi płatności w punktach gastronomicznych. Punkty sprzedaży kart:
- stoisko informacyjne Patio pomiędzy pawilonami wystawienniczymi,
- stoisko infomacyjne - paw. 15 poziom 1 (wejście B)
- wejście do „food court’u”.
Niewykorzystane środki będzie można „wypłacić” w tych samych punktach sprzedaży kart.

Pozostałe miejsca:   BISTRO - antresola pomiędzy pawilonami 8 i 8A,
                                    Ogródek grillowy - za pawilonem 8,
                                    MTP Cafe - na terenie wystawy
                                    Art Cafe - na terenie wystawy.

• Na terenie zarówno wystawy jak i pawilonów 14 oraz 15 dostępne będzie bezpłatne WiFi:

Sieć: FDI2016
Hasło: myfdi2016                                                                                                                        

• Przejazdy  komunikacją  miejską

W dniach 7-10 września 2016 r. identyfikator uczestnika Kongresu uprawnia do bezpłatnego korzystania ze środków komunikacji miejskiej ZTM w Poznaniu.